מיטל להבי היא המועמדת המובילה לפרס נשים בחזית של סלונה בקרב הגולשות

2017, השנה השלישית בה מקיים אתר הנשים המוביל סלונה את טקס אשת השנה. אחת המטרות המוצהרות של סלונה היא להוקיר ולחזק נשים מוצלחות ומצליחות, נשים פעילות שכל אחת בתחומה, משנה את העולם, סלונה קיימת גם כדי שנשים יפסיקו להיות שקופות וכאן בדיוק נכנס מפעל פרסי "נשות השנה של נשים בחזית", היחיד שמוענק לנשים בלבד.
מיטל להבי נבחרה להתמודד על פרס אשת השנה של האתר, במסגרת קטגוריית ממשל ופוליטיקה ואף מובילה בהצבעות הגלשות. לצידה של מיטל התמודדו נשים ראויות שעשייתן רבה: נשיאת בית המשפט, השופטת בדימוס מרים נאור; שרת המשפטים, איילת שקד; המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר; ח"כ עליזה לביא. בין מאות האורחות בכנס בלטו רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין, שהגישה את פרס "אות מנהיגות מקדמת נשים" לד"ר ארנה ברי. ריבלין זכתה לקבלת פנים חמה במיוחד, כאשר הקהל עמד לכבודה ומחא כפיים ארוכות באהדה רבה.

מיטל להבי ושירה מרגלית, יו"ר סלונה

מיטל להבי ושירה מרגלית, יו"ר סלונה

באתר סלונה נכתב על מיטל "מאז 2014, מכהנת להבי כסגנית ראש עיריית תל אביב-יפו, הממונה על תחום התחבורה, הבינוי והתשתיות. להבי מרבה להתראיין במטרה לעורר את השיח על תחבורה כמחוללת שוויון מול פערים. היא נחשבת לדמות נשית בולטת בזירה המוניציפאלית ובתחום המאופיין ברוב גברי מובהק. לאור הגידול באוכלוסייה, ריבוי עומסי התנועה, עבודות הרכבת הקלה והצמיחה בשימוש באופניים, הפך נושא התחבורה לאתגר משמעותי ביותר. כממונה על תחום התחבורה להבי מתמודדת עם האתגר, מקדמת תוכנית אסטרטגית מתוך אג'נדה לצמצום השימוש ברכב פרטי, ולעידוד תושבים ומבקרים לעבור לתחבורה אלטרנטיבית בת קיימא או ציבורית. להבי פועלת להכנסה של אוטובוסים חשמליים לרחובות המרכזיים של העיר כאמצעי לצמצום זיהום האוויר ברחובות, היא כבר יישמה מספר מיזמי נסיעה שיתופיים בשאטלים למרכז התעסוקה של רמת החייל בצפון ולקמפוס האקדמית יפו בדרום. להבי דוגלת בלקיחת אחריות מעבר לסמכות שמוקנית לרשות המקומית מתוקף האחריות לחיי התושבים בעיר ומקדמת בין השאר את שינוי שיטת התגמול בשכר כך שניתן יהיה לוותר על הרכב ולשמור על המשכורת. כדי להיערך לעתיד שבו אנשים יוכלו לחיות במרכזי" ערים ובמטרופולינים הצפופים עלינו לקדם ניידות כשירות במקום התפיסה שקושרת התניידות לבעלות על רכב." לצד זה פועלת להבי למען תחבורה 24/7 באמצעות הרחבת פריסת מוניות השירות בעיר ובארץ וכפתרון תואם סטטוס קוו שיאפשר נגישות לכל אדם לכל מקום בכל זמן, גם בשבת. להבי היא גם יו"ר מרצ בת"א יפו, יו"ר הפורום הארצי של מרצ בישראל, חברה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, יו"ר ועדת תחבורה בינוי ותשתיות וחברת דירקטוריון באחוזת החוף. להבי נמנית עם מייסדי "הפורום הירוק" בתל אביב-יפו ויוזמי עמותת "חצר נשית", שהקימה ביפו בית לנערות במצוקה וכמו כן היא זוכת אות הגלובוס הירוק לשנת 2016 כאישיות ציבורית בולטת בתחום הסביבה."