נעים בסופ"ש חוזר

החל בסוף השבוע הקרוב, שישי- שבת 13-12 ביוני 2020, מיזם "נעים בסופ"ש" חוזר לפעול בערים גבעתיים, יהוד- מונוסון, קריית אונו, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו.

פעילותו של המערך הופסקה באמצע חודש מרץ בשל משבר הקורונה. כעת, עם אישור ההקלות להפעלת תחבורה ציבורית, ולאור הצלחתו הרבה של המערך, הוא חוזר לפעול. כדי לשמור על בריאות הנוסעים, שירות "נעים בסופ"ש" יופעל תוך ניצול מקסימלי של 75% ממקומות הישיבה, ועליית הנוסעים תותנה בעטיית מסכה.

כמו כן, יעמדו בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות, בהם ניתן ליסוע בתיאום מול המוקד הטלפוני.

הקווים שיחזרו לפעול הם קווים 711-705 ביום שישי בשעות 18:00 – 02:00, ביום שבת בשעות 09:00 – 18:00, למעט קו 711 לשוהם / יהוד-מונוסון, שפועל בתדירות נמוכה יותר. ניתן להתעדכן בשעות יציאה מדויקות וזמני הגעה בזמן אמת לכל הקווים באפליקציות התחבורה הציבורית התומכות.

פרטים נוספים ועדכונים באתר הייעודי שהוקם עבור המיזם BuSofash.co.il

מיטל להבי, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב-יפו: ״כחלק מחזרת המשק לשגרה אנו מחזירים לפעילות את ״נעים בסופ"ש", מערך התחבורה המטרופוליני, שלאורך כל חודשי פעילותו הוכיח כי הוא שירות חיוני והכרחי בישראל. אין ספק, שחידוש השירות לא רק יספק אמצעי ניידות לאוכלוסייה, אלא גם יעודד הגעה בסופי שבוע למוקדי הבילוי והפנאי ובכך יסייע להתאוששות עסקים רבים ובייחוד למסעדות, לברים ולמוסדות תרבות בערים השותפות, שספגו בחודשים האחרונים מכה כלכלית קשה. בחודשים האחרונים אנחנו מצויים בקשר עם ערים נוספות שהביעו התעניינות, ואנו מקווים שעם חידוש הפעילות וכבר בתחילת הקיץ הן יצטרפו לשורותינו.״