א. ת רמת החיל

אנו אוספים חומרים על א. ת רמת החיל ונשמח לעזרתכם לחומרים נוספים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מכתב מאת מזכיר ועד רמת החי"ל

מאחר שהעירייה מייצגת את האינטרס שלנו, משלמי המסים אנו דורשים שתפעל לפי החוק, ותפעיל סמכויות שניתנו לה על ידי המחוקק. בישיבה שנערכה השבוע בהשתתפות נציגי עמותת "אדם טבע ודין", ועד רמת החי"ל, הקריה החרדית ובהסכמת ועד נווה שרת הוחלט לנקוט בצעדים משפטיים. עמותת "אדם טבע ודין" נטלת על עצמה את ההוצאות הכרוכות. אולם לוועדי שכונות אין תקציב וגם אינם רשאים לנהל כספים.
עורך הדין יחיאל שמיר המייצג את ועד רמת החי"ל, בהתנדבות מזה שנים, נטל על עצמו להגיש את התביעה בשם הוועדים והנפגעים האחרים. הגשת התביעה כרוכה באגרות ויתכן שתהיינה הוצאות נוספות.
אי לכן אנו פונים אליך לתרומה.

רמת החי"ל נגד חברת החשמל/ אורי חודי

אזור התעסוקה רמת החי"ל שבצפון תל אביב עתיד להפוך לצפוף אף יותר בשנים הקרובות. ועד השכונות הסמוכות מציע לפתוח כביש דרך שטחה של חברת החשמל באזור כדי להקל על העומס, אולם העירייה מפחדת להסתבך…..מיטל להבי, חברת מועצת עיריית תל אביב ויו"ר סיעת מרצ, מתקשה גם היא להבין מדוע אי אפשר להפקיע את השטח מחברת החשמל. "כל פתרון שלא עובר דרך שטחה של חברת החשמל הוא לא חכם ועתיד לנקז את כל התנועה לכיוון השכונה. העירייה כנראה לא רוצה להתעמת עם חברת החשמל. אני כבר ראיתי את העירייה מפקיעה שטחים, ואני לא מבינה למה הם לא עושים את זה גם כאן", היא אומרת. "בכל מקרה התושבים סובלים מהתנועה והעובדים מבזבזים זמן בפקקים. ההחלטה שהתקבלה בעירייה בנושא קבעה כי שתי החלופות מוקפאות ושיחליטו בעתיד מה לעשות. זה משאיר את ההחלטה בנושא בידי הפקידים ולא בידי נבחרי הציבור".
הכתבה התפרסמה בעיתון כלכליסט.